Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Άμεση απάντηση της πλοιοκτήτριας εταιρείας του "Σάμος Σπίριτ" σε ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ

Πλόες Αιγαίου ΝΕ
Δελτίο Τύπου
10.10.12

Αναγκαζόμαστε για πολλοστή φορά να απαντήσουμε σε θέματα που αφορούν την εταιρεία και το πλοίο μας για τα οποία αυτή τη φορά δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (οι οποίοι ουδέποτε επικοινώνησαν με την εταιρεία μας έστω και για τυπική ενημέρωση από πλευράς μας) ενεργούντες προφανώς εκ μέρους τοπικών συνδικαλιστών προσπαθούν να δημιουργούν προβλήματα και εντυπώσεις για λόγους μικροπολιτικούς, και ρεβανσιστικούς. Απαντούμε άμεσα στα σημεία που μας θίγουν επιφυλασσόμενοι...
για όλα τα νόμιμα δικαιώματα μας.

1. Οι εν λόγω βουλευτές αναφέρθηκαν σε οφειλές της εταιρείας μας στο ΝΑΤ. Αυτές αφορούν κατά το 90% οφειλές των προηγούμενων μετόχων της εταιρείας τις οποίες εμείς ως νέα διοίκηση (από την 1.1.2011) αναλάβαμε να αποπληρώσουμε - όπως άλλωστε κάνουν αυτή τη στιγμή όλες ανεξαιρέτως η Ναυτικές Εταιρείες για τρέχοντες οφειλές - μέσω διακανονισμού, φυσικά, στην εφορία. Το πλοίο, άλλωστε από τον περασμένο Οκτώβριο δεν έχει ανοιχτό ναυτολόγιο γιατί βρίσκεται σε επισκευή. Νέο ναυτολόγιο θα ανοίξει σύντομα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου, καθώς ετοιμάζεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του.

2. Η αντικατάσταση του ε/γ-ο/γ πλοίου μας «Σάμος Σπίριτ», μετά την επισκευή της σημαντικής μηχανικής ζημιάς που υπέστη πέρυσι αλλά και την αδυναμία του Ελληνικού Νηογνώμονα να ανανεώσει τα ναυτιλιακά του έγγραφα όταν επιδιορθώθηκε η ζημιά τον Απρ. 2011, έγινε και με τη δική μας σύμφωνη γνώμη από το ε/γ «Παναγία Θεοτόκος» προσωρινά, ακριβώς σύμφωνα με τις προβλέψεις της Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας που έχει η εταιρεία μας με το Υπουργείο. Το ότι το πλοίο μας "Σάμος Σπίριτ" αναμένει πλέον επίσημα την έκδοση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του από το RINA και το ΚΕΕΠ για να επιστρέψει στη γραμμή του, μετά και την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που προέκυψαν, χωρίς δική μας υπαιτιότητα (στα οποία έχουμε αναφερθεί και ενημερώσει τις αρχές και το κοινό επανειλημμένως) και παρόλα τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποίησαν άνθρωποι γνωστών πολιτικών πεποιθήσεων και πρακτικών αλλά και το τοπικό Λιμενοσταθμαρχείο Φούρνων τα οποία ακολούθησαν καταγγελίες, μηνύσεις και αγωγές της εταιρείας μας προς τους παραπάνω, δείχνει ξεκάθαρα το ασίγαστο και υπέρμετρο ενδιαφέρον μας για τη Γραμμή (και λόγω καταγωγής μας) και την ευκαιρία επαναπρόσληψης ανέργων ναυτικών, εν αντιθέσει με τις προθέσεις και τις απέλπιδες προσπάθειες μικρής μερίδας σωματείων(!) για να μην ξαναξεκινήσει το πλοίο!

3. Οι ερωτώντες Βουλευτές ίσως δεν γνωρίζουν ή απλά δεν αναφέρουν (ομολογούμε δεν ξέρουμε ποιο από τα δύο μπορεί να είναι χειρότερο για τη θέση ενός βουλευτή που θέλει να ασχοληθεί με ένα θέμα) τα πρωτοφανή και ακραία γεγονότα που έχουν λάβει χώρα στους Φούρνους, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, κατά του πλοίου, του πληρώματος και της εταιρείας μας εξαιτίας των οποίων προβήκαμε σε αγωγές και μηνύσεις συνολικού ύψους 750χιλ. ευρώ α) κατά 5 πρώην μελών του πληρώματος τα οποία υπό την επίσημη καθοδήγηση τοπικών εργατοπατέρων προέβησαν σε πρωτοφανή ποινικά και ναυτικά παραπτώματα με μάρτυρες όλους του κατοίκους των Φούρνων(!), β) κατά του Λιμενοσταθμάρχη Φούρνων για υπόθαλψη των παρανομούντων ναυτικών, παράβαση καθήκοντος κ.α. (δεν είμαστε οι μόνοι που έχουμε καταγγείλει το εν λόγω για παράβαση καθήκοντος...) και γ) στον πρόεδρο του ΝΑΤ για σκόπιμη κωλυσιεργία και δυσμενή μεταχείριση των υποθέσεων του πλοίου μας.

4. Σημειώνουμε ότι η Ε/Ε Καλής Εκτέλεσης, έχει ανανεωθεί εγκαίρως σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Υπουργείου από το 2011. Η εταιρεία μας, πέραν της συνεχούς ενημέρωσης προς το Υπουργείο και τους κατοίκους, έχει προωθήσει πρόσφατο βίντεο στον ηλεκτρονικό τύπο (ενδεικτικά εδώ http://ikarios1912.blogspot.gr/2012/09/video.html) στο οποίο φαίνεται ξεκάθαρα η πορεί προετοιμασίας του πλοίου και ότι είναι σε ετοιμότητα για να επανέλθει στη Γραμμή και σύμφωνα με τις προβλέψεις των διατάξεων του Ν. 4072-2012 αλλά και με τα νέα πιστοποιητικά 5ετούς ισχύος το ε/γ-ο/γ «Σάμος Σπίριτ» θα μπορεί να εκτελεί, πλέον, απρόσκοπτα τη Γραμμή Φούρνοι – Θύμαινα - Αγ.Κήρυκος – Καρλόβασι - Βαθύ έως το τέλος του 2016. Έτσι, θα μπορέσει να εξυπηρετεί και λιμάνια του Νομού Σάμου που δεν προβλέπονται από τη Σύμβαση (όπως η Χρυσομιλιά κ.α.), καλύπτοντας, με αυτόν τον τρόπο ακόμα περισσότερο τις μεταφορικές ανάγκες του Νομού Σάμου τις οποίες μόνο το συγκεκριμένο πλοίο μπορεί και λόγω μεταφορικής ικανότητας, χωρίς να υπάρχει λόγος δημιουργίας άλλων επιπλέον κοστοβόρων επιδοτήσεων από πλευράς Υπουργείου.

Η περίπτωση του εν λόγω πλοίου και οι περιπέτειες του ενάντια σε όλες τις αντιξοότητες, (ζημιά, κλείσιμο Ελληνικού Νηογνώμονα, Ψευδείς Καταγγελίες από μερίδα ναυτικών συγκεκριμένου πολιτικού χώρου, ψευδομαρτυρίες, ανεπάρκεια και σκοπιμότητα εκ μέρους του τοπικού Λιμενοσταθμαρχείου, ανεπαρκής, σκόπιμη και προκατειλημμένη αντιμετώπιση εκ μέρους της διοικήσεως του ΝΑΤ, ατέρμονη γραφειοκρατία) έχουν επικοινωνηθεί επαρκώς στην τοπική κοινωνία του Ν. Σάμου και υπάρχει ογκωδέστατη και αδιάσειστη αλληλογραφία, μέρος της οποίας έχουν και οι δικαστικές αρχές της Σάμου που διενεργούν έρευνα για τα θέματα που ενδεικτικά προαναφέραμε, και που εμπόδισαν την συντομότερη επάνοδο του πλοίου στη Γραμμή.

Η εταιρεία μας θα επανέλθει άμεσα, ούτως ή άλλως, με συγκεκριμένη επίσημη ενημέρωση για την επερχόμενη ακριβή ημερομηνία ετοιμότητας του «Σάμος Σπίριτ» αλλά και εν ευθέτω χρόνω, αν κρίνει ότι χρειαστεί, για...τα υπολειπόμενα της υπόθεσης αυτής.

Εκ της Διοικήσεως της εταιρείας.