Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Αρχιεπίσκοπος: Σε δυο μήνες δεν θα έχουμε να πληρώσουμε τους υπαλλήλους


Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών αποκαλύπτει πως η Εκκλησία της Ελλάδος είναι στο «χείλος» της πτώχευσης, αφού τα αποθέματα της Εκκλησίας φθάνουν μόνο για τη μισθοδοσία των επομένων δύο μηνών.

«Η Εκκλησία μας μετά από δυο μήνες δεν θα έχει να πληρώσει τους υπαλλήλους και αν δεν βρει τρόπο να εξασφαλίσει τα χρήματα για την πληρωμή των υπαλλήλων, δηλαδή 300 ανθρώπων, οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να απολυθούν και να μείνουν άνεργοι».

Με λίγα λόγια ο Αρχιεπίσκοπος δηλώνει για πρώτη φορά δημόσια ότι τα ταμεία της Εκκλησίας σιγά σιγά αδειάζουν.

Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας απέδωσε την υστέρηση εσόδων, στα ξενοίκιαστα κτίρια, στα νοικιασμένα που δεν πληρώνουν και στις μετοχές της Εκκλησίας που όπως χαρακτηριστικά είπε οι τράπεζες εξαφάνισαν.

«Ποια διαμερίσματα όταν είναι όλα ξενοίκιαστα, ποια μισθώματα όταν όλα είναι απλήρωτα, ποια μερίσματα από τις τράπεζες, που πήραν ότι μετοχές υπήρχαν και εξαφάνισαν όλη την οικονομική δυνατότητα της Εκκλησίας» είπε χαρακτηριστικά.

Ο Αρχιεπίσκοπος επεσήμανε πως όλα όσα ακούγονται περί τεράστιας περιουσίας της Εκκλησίας «είναι ένα πολύ μεγάλο παραμύθι αυτό και το τραγικό είναι οτι ενώ έχουν δοθεί απαντήσεις επί απαντήσεων όλοι κάνουν ότι το αγνοούν».

Πάντως ο κ. Ιερώνυμος δεν φαίνεται διατεθειμένος να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κινείται η Εκκλησία.

«Εγώ τι πρέπει να κάνω; Να κάνω αυτό που μου ζητάνε οι άλλοι χωρίς να το πιστεύω ή να κάνω αυτό που πιστεύω ότι θα φέρει καρπό. Εγώ δεν ήρθα για να αντιγράψω κάποιον άλλο εγώ ήρθα να εργασθώ με τον τρόπο που νομίζω ότι πρέπει να εργασθεί ένας Αρχιεπίσκοπος» σημείωσε.

Συμπλήρωσε δε πως «Δεν είμαι ούτε πολιτικό πρόσωπο, ούτε στρατιωτικό πρόσωπο. Είμαι ο Αρχιεπίσκοπος που θέλει να δώσει τη ζωή του για τον φτωχό άνθρωπο τον πονεμένο άνθρωπο να κρατήσει την Εκκλησία ενωμένη και αν μπορέσει να καταφέρει μέσα από αυτήν την ενότητα να βοηθήσει τον τόπο που περνάει δύσκολες ώρες νομίζω ότι θα έχω εκπληρώσει την αποστολή μου».