Μια εντελώς ζοφερή εικόνα έδωσε απώτατο στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας για τις τιμές του πετρελαίου και πως αυτές θα κλιμακωθούν σε περίπτωση πολεμικής εμπλοκής στον Κόλπο. Ο Bob Bandos επιχειρησιακός διευθυντής της εταιρείας παροχής υποστήριξης και επιμελητείας για ναυτιλιακές μεταφορές GAC North America δήλωσε στους International Business Times ότι σε περίπτωση που το Ιράν αποκλείσει τα στενά του Χορμούζ η τιμές του πετρελαίου διεθνώς μπορεί να αγγίξουν και τα 440 $ το βαρέλι!
Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012
Οι Ισλανδοί μάς δείχνουν και πάλι το δρόμο: Ο πρωθυπουργός στο εδώλιο!
Ενώπιον ειδικού δικαστηρίου οδηγείται σήμερα ο πρώην πρωθυπουργός της Ισλανδίας και ηγέτης του συντηρητικού Κόμματος της Ανεξαρτησίας, Γκέιρ Χάαρντε.
Ο Ισλανδός πρώην πρωθυπουργός κατηγορείται για αμέλεια και παράβαση καθήκοντος, με αποτέλεσμα την κρίση στο τραπεζικό σύστημα της χώρας το 2008 που οδήγησε στην κατάρρευση των τριών μεγαλύτερων τραπεζών, Kaupthing, Landsbanki και Glitnir.
Ο κ. Χάαρντε παραιτήθηκε τον Ιανουάριο του 2009, ωστόσο, σε περίπτωση που τώρα κριθεί ένοχος ενδέχεται να καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης έως και δύο έτη.
Η υπόθεση προκαλεί πολιτικές αντιπαραθέσεις, καθώς ο κ. Χάαρντε είναι το μόνο πρώην μέλος της κυβέρνησης που προσάγεται σε δίκη. Το κοινοβούλιο αποφάσισε το Σεπτέμβριο του 2010 να μην προσαχθούν σε δίκη τρεις υπουργοί για το ρόλο τους στην υπόθεση.
epikaira.gr
Έλληνας δημοσιογράφος, πληροφοριοδότης της CIA και της Stratfor!
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τον τρόπο πληροφόρησης των αμερικανικών αρχών και της CIA, έρχονται στο φως από το Wikileaks.
Στο σημερινό δημοσίευμα των «Νέων», το φως της δημοσιότητας βλέπουν οι απόρρητες πληροφορίες στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της «Stratfor», της αμερικανικής ιδιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών, που έχει ονομαστεί και «σκιώδης CIA».
Ο εν λόγω έλληνας δημοσιογράφος, δρούσε από την Αθήνα και έκανε υπερωρίες, ενημερώνοντας τις αμερικανικές αρχές για όλες τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας, το καλοκαίρι του 2011.
Τα χαρίζουν σε ξένους και λένε όχι στην προσφορά της Εκκλησίας
Ειδικότερα, όπως δήλωσε, «Ποιά είναι η πίκρα μου; Όταν βλέπουμε να μην συνεννοούμεθα και οι μεν ξένοι με το πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ που κατετέθη πρόσφατα μπορούν μέσα σε λίγες ημέρες να πάρουν εκτάσεις, να κάνουν φωτοβολταϊκά, και το τίμημα το ορίζουν αυτοί πόσο θα είναι και μείς ως Εκκλησία που έχουμε εκτάσεις και λέμε κι εμείς να κάνουμε φωτοβολταϊκά και τα χρήματα να πάνε για τους φτωχούς ανθρώπους δεν βρίσκουμε ανταπόκριση».
Αν πάντως ισχύει αυτό που υποστηρίζει ο Αρχιεπίσκοπος, τότε πρέπει να δει την υπόθεση και κανένας εισαγγελέας… Διότι διαφορετικά μόνο ως ξεπούλημα μπορεί να χαρακτηριστεί μία τέτοια κίνηση…
Ας βάλουμε τέλος στη ξενομανία! Στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα!
Τρώει ο Ιταλός μακαρόνια Μέλισσα; Πίνει καφέ Λουμίδη; Πίνει ο Γερμανός μπύρα Mythos; Τρώει λουκάνικα Τζουμαγιάς; Πίνει ο Ολλανδός γάλα Μεβγάλ; Τρώει κασέρι Τρικαλινό; Πίνει ο Γάλλος ελληνικό κρασί ή τσίπουρο; Σε συνέχεια της θερμής ανταπόκρισης που βρίσκει ανάμεσα στους χρήστες του διαδικτύου η πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό με στόχο να στραφούν οι Έλληνες καταναλωτές στα εγχώρια προϊόντα, επανερχόμαστε διερωτώμενοι:
Γιατί να παίρνουμε εμείς τα προϊόντα των ξένων και μάλιστα κατά προτίμηση; Για να μειώνουμε την ανεργία τους; Αν και συχνά τα εισαγόμενα προϊόντα είναι φθηνότερα, ωστόσο τα λίγο περισσότερα χρήματα που μπορεί να δώσουμε επιλέγοντας ελληνικά προϊόντα επιστρέφουν στη χώρα μας διπλά και τρίδιπλα, πράγμα αναγκαίο τα πιοδύσκολα χρόνια που έρχονται ελέω κρίσης και ΔΝΤ… Επειδή οι πολιτικοί μας δεν θέλουν, αλλά και δεν μπορούν επίσημα λόγω Ευρωπαϊκής Ένωσης, να μποϋκοτάρουν τα ξένα προϊόντα, ας κάνουμε εμείς οι ίδιοι, αυτοβούλως, εντατικές προσπάθειες ώστε να αλλάξουμε τις αγοραστικές μας συνήθειες. Είναι απλό. Από σήμερα προτιμάμε ελληνικά προϊόντα αλλά και ελληνικά super markets.
Οφείλουν στην ακτοπλοΐα 15 εκατ. ευρώ
Στα 15 εκατ. ευρώ υπολογίζονται από παράγοντες της ακτοπλοΐας τα χρήματα τα οποία οφείλονται στις εταιρείες του κλάδου από τις επιδοτήσεις του 2011 για την συγκοινωνιακή κάλυψη των άγονων γραμμών. Ειδικά οι μικρές εταιρείες βρίσκονται σε πλήρη αδυναμία να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους προς τους προμηθευτές τους και αναγκάζονται να προχωρήσουν σε «στάση πληρωμών».
Μοναδική εξαίρεση τα καύσιμα τα οποία εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο πληρώνουν τοις μετρητοίς καθώς, όπως χαρακτηριστικά λένε οι ίδιοι παράγοντες, η κάνουλα δεν μπαίνει στο πλοίο αν δεν προκαταβληθεί το απαιτούμενο ποσό.
Στον κλάδο υπάρχει μεγάλη απογοήτευση διότι τα υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης - Ναυτιλίας τους παραπέμπουν το ένα στο άλλο προκειμένου να πάρουν κάποια απάντηση για τα ποσά που οφείλονται στις ακτοπλοϊκές εταιρείες από τα μισθώματα του 2011 για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών.
Υποσχέσεις
Όπως είπε στην «Η» εκπρόσωπος εταιρείας τις τελευταίες μέρες δόθηκαν κάποιες υποσχέσεις από την πλευρά του ΥΠΑΑΝ αλλά χωρίς να δημιουργείται η αίσθηση κάποιας ασφαλούς λύσης.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το Δημόσιο όχι μόνο δεν εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του αλλά συστηματικά το 2010 και το 2011 απέφυγε να εφαρμόσει προβλέψεις των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας που είχε υπογράψει με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Μια από αυτές αφορά τη ρήτρα καυσίμων και αυτό παρά το γεγονός ότι το κόστος τους έχει εκτοξευθεί στα ύψη το τελευταίο διάστημα ανατρέποντας πλήρως τις προβλέψεις που είχαν γίνει από τους ακτοπλόους.
Επιπλέον οι ακτοπλόοι παρατηρούν μεγάλη δυσκολία στην καθημερινή αντιμετώπιση θεμάτων τους, όπως για παράδειγμα, η τροποποίηση ενός δρομολογίου, αποδίδοντας αυτές τις δυσλειτουργίες στην ουσιαστική απουσία αρμόδιου υπουργού για τη ναυτιλία.
ΠΗΓΗ: Ημερησία
Μοναδική εξαίρεση τα καύσιμα τα οποία εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο πληρώνουν τοις μετρητοίς καθώς, όπως χαρακτηριστικά λένε οι ίδιοι παράγοντες, η κάνουλα δεν μπαίνει στο πλοίο αν δεν προκαταβληθεί το απαιτούμενο ποσό.
Στον κλάδο υπάρχει μεγάλη απογοήτευση διότι τα υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης - Ναυτιλίας τους παραπέμπουν το ένα στο άλλο προκειμένου να πάρουν κάποια απάντηση για τα ποσά που οφείλονται στις ακτοπλοϊκές εταιρείες από τα μισθώματα του 2011 για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών.
Υποσχέσεις
Όπως είπε στην «Η» εκπρόσωπος εταιρείας τις τελευταίες μέρες δόθηκαν κάποιες υποσχέσεις από την πλευρά του ΥΠΑΑΝ αλλά χωρίς να δημιουργείται η αίσθηση κάποιας ασφαλούς λύσης.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το Δημόσιο όχι μόνο δεν εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του αλλά συστηματικά το 2010 και το 2011 απέφυγε να εφαρμόσει προβλέψεις των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας που είχε υπογράψει με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Μια από αυτές αφορά τη ρήτρα καυσίμων και αυτό παρά το γεγονός ότι το κόστος τους έχει εκτοξευθεί στα ύψη το τελευταίο διάστημα ανατρέποντας πλήρως τις προβλέψεις που είχαν γίνει από τους ακτοπλόους.
Επιπλέον οι ακτοπλόοι παρατηρούν μεγάλη δυσκολία στην καθημερινή αντιμετώπιση θεμάτων τους, όπως για παράδειγμα, η τροποποίηση ενός δρομολογίου, αποδίδοντας αυτές τις δυσλειτουργίες στην ουσιαστική απουσία αρμόδιου υπουργού για τη ναυτιλία.
ΠΗΓΗ: Ημερησία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)