Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ρουπακιώτης: «Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν»!

«Κατάπια την απρέπεια και ψήφισα ό,τι μου επιβλήθηκε» δήλωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Αντώνης Ρουπακιώτης, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1». Ο κ. Ρουπακιώτης δήλωσε ότι «τα μέτρα μου επιβλήθηκαν, δεν τα έγραψα εγώ», συμπληρώνοντας πως «όσο είμαι υπουργός θα είμαι υπουργός, δεν θα τον παριστάνω».

Ο κ. Ρουπακιώτης είπε πως είναι«βάναυσοι και ασεβείς όσοι με κατηγόρησαν ως υπουργό των συνδικαλιστών», ενώ επεσήμανε πως αποδέχτηκε τη σύμβαση ως ανάγκη. Έκανε λόγο για πολιτική απόφασή του, για να μη δημιουργήσει πρόβλημα και βγει η χώρα από το ευρώ και πρόσθεσε: «δεν νιώθω, όμως, και την ανάγκη να κρατώ ένα θυμιατό και να γυρίζω γύρω- γύρω από την τράπεζα». Τόνισε ότι «θα προσπαθήσουμε σιγά-σιγά να βελτιώσουμε τη σύμβαση».

Αναφερόμενος στην κυβέρνηση, είπε πως «η κυβέρνηση και οι υπουργοί δεν έπεσαν αμαχητί. Έδωσαν σκληρή μάχη, αλλά τα μέτρα μας τα επέβαλαν. Γιατί ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε;».

Είπε ακόμη πως τον πρότεινε ένα κόμμα που ο πρόεδρός του είναι φίλος του και συμπλήρωσε: «αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναπτύξω τις θέσεις μου. Εγώ δεν δένομαι σε καμία καρέκλα».

Να πέσουν οι τόνοι σχετικά με τις πολιτικές διαφωνίες του υπουργού Δικαιοσύνης για προβλέψεις του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, επιθυμεί η ΔΗΜΑΡ.

Όπως τόνισαν ηγετικά στελέχη του κόμματος, «ο κ. Ρουπακιώτης περιβάλλεται με εμπιστοσύνη και δεν τίθεται θέμα απομάκρυνσής του από την κυβέρνηση».

Το πνεύμα αυτό επικράτησε στη χθεσινοβραδινή τηλεφωνική επικοινωνία του προέδρου της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη με τον υπουργό Δικαιοσύνης, κατά την οποία-σύμφωνα με πληροφορίες- διευκρινίστηκαν τα επίμαχα σημεία των δηλώσεων του κ. Ρουπακιώτη.

Ανάλογη ήταν και η συζήτηση στην άτυπη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί, στα κεντρικά γραφεία της ΔΗΜΑΡ, υπό τον Φώτη Κουβέλη και με τη συμμετοχή ηγετικών στελεχών του κόμματος, στην οποία έγινε ανασκόπηση της λειτουργίας της κυβέρνησης και των κανόνων που θα πρέπει να τη διέπουν, ώστε να μην εκδηλώνονται τριβές. Άλλωστε τα ζητήματα αυτά αναμένεται να συζητηθούν σε προσεχή σύσκεψη των τριών πολιτικών αρχηγών.

www.kathimerini.gr