Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Γαλλία: Φιλελληνική κίνηση με σύνθημα "Ας σώσουμε τον ελληνικό λαό από τους σωτήρες του"!


Image«Ας σώσουμε τον ελληνικό λαό από τους σωτήρες του», ήταν ο τίτλος ενός άρθρου που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες στη γαλλική εφημερίδα Liberation συνοδευόμενο από υπογραφές Ευρωπαίων διανοούμενων και καλλιτεχνών.
Οι υπογράφοντες (στους οποίους συμπεριλαμβάνονταν ο διευθυντής και η αρχισυντάκτρια του περιοδικού «Αληthεια» Δημήτρης Βεργέτης και Βίκη Σκουμπή, και οι φιλόσοφοι Alain Badiou και Εtienne Balibar) συνεχίζουν την προσπάθειά τους και διοργανώνουν αυτή τη φορά ανοιχτή συζήτηση στο Παρίσι, στην περιοχή Vincennes, με επίκεντρο την κρίση χρέους της Ελλάδας, το ερχόμενο Σάββατο 31 Μαρτίου.

Σχεδιάζουν να συζητήσουν όχι μόνο για το παρόν αλλά και για το μέλλον της χώρας μας προτείνοντας λύσεις ''προκειμένου να σωθεί ο ελληνικός λαός από τους σωτήρες του''.
Εκτός από τους φιλέλληνες Ευρωπαίους που εκφράζουν την αλληλεγγύη και συμπαράστασή τους προς τους δοκιμαζόμενους Έλληνες πολίτες, ανάμεσα στους διοργανωτές και συμμετέχοντες συναντούμε και αρκετούς Έλληνες, όπως η Μαρία Κακογιάννη, ο Πάνος Αγγελόπουλος και ο Κώστας Βεργόπουλος.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Η Γερμανία έχει βγάλει 15 δισ. ευρώ από την κρίση χρέους στην Ελλάδα

Κλάους Ρέγκλινγκ"H Γερμανία, όχι μόνο δεν έχει ζημιωθεί από την κρίση χρέους της Ελλάδας, αλλά αντιθέτως, έχει καταγράψει σημαντικά κέρδη"

Σε μία κυνική ομολογία προχώρησε ο Γερμανός επικεφαλής του EFSF, Κλάους Ρέγκλινγκ, σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό Focus.

Σύμφωνα με τα όσα διεμήνυσε ο Γερμανός επικεφαλής του Ταμείου, η Γερμανία, όχι μόνο δεν έχει ζημιωθεί από την κρίση χρέους της Ελλάδας, αλλά αντιθέτως, έχει καταγράψει σημαντικά κέρδη, τα οποία μάλιστα αναμένεται να πολλαπλασιαστούν σε βάθος χρόνου, όσο οι προσπάθειες για την «επίλυσή» της εντατικοποιούνται.

Η Ελληνική Ακτοπλοΐα σε Κατάρρευση

Σε οικονομικό αδιέξοδο βρίσκεται πλέον η ελληνική ακτοπλοϊα, με τα προβλήματα να την οδηγούν όλο και σε πιο μαύρες θάλασσες. Το ενδεχόμενο πτώχευσης του συνόλου των ακτοπλοϊκών εταιρειών παραμένει ανοικτό, και σε μια τέτοια περίπτωση το κράτος θα κληθεί να καταβάλει ποσά της τάξης του ενός με 1,2 δισ. ευρώ ετησίως προκειμένου να κρατήσει "ζωντανή" τη συγκοινωνία της νησιωτικής Ελλάδας με την ηπειρωτική χώρα..

Αποκαλυπτικός είναι ο τραπεζίτης Γιώργος Ξηραδάκης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της XRTC Business Consultants, ο οποίος μιλώντας στην «Α», ακτινογραφεί την επόμενη ημέρα.

- Κύριε Γιώργο Ξηραδάκη σε ποια κατάσταση βρίσκεται η ελληνική ακτοπλοΐα στις μέρες μας;

Η κατάσταση έτσι όπως έχει δημιουργηθεί είναι τραγική και οι ανησυχητικές τάσεις έχουν αντικατασταθεί με τις επικίνδυνες τάσεις. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς φτάσαμε ως εδώ. Ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά εμφάνιζε μία ιδιαιτέρως ανησυχητική εικόνα την τελευταία πενταετία με σειρά παραγόντων να έχουν συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση. Ο συνεχώς αυξημένος ανταγωνισμός σε αρκετές γραμμές επιχειρηματικού ενδιαφέροντος λόγω υψηλής ζήτησης προκάλεσε έναν ανελέητο πόλεμο μεταξύ των εταιρειών σε επίπεδο τιμών, κυρίως μετά την απελευθέρωση της αγοράς το 2006, που βεβαίως ήταν προς όφελος του επιβάτη και χρήστη των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών. Η κατακόρυφη πτώση των αποτελεσμάτων λόγω του ανταγωνισμού σε συνδυασμό με την κατακόρυφη αύξηση των τιμών των καυσίμων και το δυσμενές οικονομικό κλίμα που διαμορφώθηκε από την πιστωτική κρίση μετά το 2008 έχουν οδηγήσει στην τραγική οικονομική κατάσταση του κλάδου. Δεν θα πρέπει βέβαια κανείς να αγνοήσει και μια σειρά άλλων παραμέτρων όπως είναι ο καθυστερημένος εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου αλλά και σειρά εσωτερικών δυσλειτουργιών των εταιρειών τα οποία έχουν συνεισφέρει στη σημερινή εικόνα της ακτοπλοΐας.