Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Πρώην στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ "τρέμει στην προοπτική να αναλάβει η Κουμουνδούρου την εξουσία"

Πρώην στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ τρέμει στην προοπτική να αναλάβει η Κουμουνδούρου την εξουσίαΕπιστολή στελέχους και υποψηφίου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, στην οποία δηλώνει ότι αποχωρεί από τα όργανα και τις διαδικασίες του κόμματος επειδή «τρέμει μπροστά στην προοπτική να αναλάβει η Κουμουνδούρου την εξουσία» δημοσιεύει σήμερα ο «Μικροπολιτικός» των Νέων.

Το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χανιάς, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, υποψήφιος στην Κορινθία και μέλος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής του κόμματος, γράφει απευθυνόμενος στον γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΝ Δημήτρη Βίτσα:

«Φίλε Δημήτρη, είμαι πλέον σίγουρος ότι έστω και μία ώρα κυβερνητικής θητείας του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι καταστροφική για την Ελλάδα και το μέλλον των παιδιών μας».

Ο Νίκος Χανιάς γράφει ακόμα ότι αν πέσουν τα φώτα της δημοσιότητας στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ «θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι»!

Και συνεχίζει: «Είναι αισχρό και ανέντιμο, εκμεταλλευόμενοι τη δίκαιη οργή της κοινωνίας, να τζογάρετε το μέλλον μας, ποντάροντας στην ανύπαρκτη πιθανότητα ότι οι δανειστές μας μπλοφάρουν, χωρίς να προτείνετε κάτι για την αντίθετη περίπτωση, όταν μάλιστα γνωρίζετε ότι οι μαξιμαλιστικές και σουρεαλιστικές θέσεις σας δεν ακουμπάνε καν στην πραγματικότητα».

Και καταλήγει κλείνοντας την επιστολή αποχώρησής του δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να συμμετέχει σε ένα κόμμα του οποίου η κυβερνητική προοπτική «είναι άκρως επικίνδυνη για τον ελληνικό λαό και το μέλλον του».

Forbes: "Ποια Ελλάδα και ποια Ισπανία; "Σκάει" η Γερμανία"!


Image
Με τίτλο «ξεχάστε την Ελλάδα-Ισπανία, τα κακά νέα για την Ευρώπη έρχονται από τα γερμανικά σημάδια εξασθένησης» αρθρογράφος της αμερικανικής επιθεώρησης Forbes δίνει μια διαφορετική διάσταση στην κρίση χρέους που ταλανίζει την Ευρωζώνη εδώ και 2,5 χρόνια. Ο ίδιος εκτιμά ότι αν τελικά επικρατήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές της 17ης Ιουνίου, η απάντηση των αγορών θα είναι σκληρή.

Με δεδομένο ότι οι αγορές έχουν το δικό τους timing, γράφει ο ίδιος, «οι προσευχές και οι ελπίδες για απάντηση από τους Ευρωπαίους πολιτικούς και τραπεζίτες, που τελικά οδήγησαν ψηλότερα τις αγορές, θα αποδειχθούν ένα απλό ευχολόγιο, αντί της αληθινής στρατηγικής ανάπτυξης, που όλοι δηλώνουν πρόθυμοι να ακολουθήσουν».


Για του λόγου το αληθές παραθέτει τα στοιχεία από σειρά δεικτών που έχουν να κάνουν με τον κατασκευαστικό τομέα, την μεταποίηση, τις νέες παραγγελίες στις εξαγωγές και το PMI.

«Η ανάπτυξη στη Γερμανία στο τελευταίο τετράμηνο του 2011 και στο πρώτο του 2012 ήταν ο λόγος που όλη η Ευρωζώνη κατάφερε να γλιτώσει από την ύφεση, παρά τα αποτελέσματα των χωρών του Νότου.

» Ωστόσο, αν η γερμανική οικονομία συρρικωθεί και υπάρχουν ήδη σημάδια για αυτό, υπάρχει ο κίνδυνος να βαθύνει η κρίση στην Ευρώπη και να περάσει και στον υπόλοιπο κόσμο.

» Επιπλέον, αν η Γερμανία πέσει σε ύφεση πιστεύω ότι το πολιτικό κλίμα θα επιδεινωθεί και η προσπάθεια να σωθεί η Ελλάδα και άλλοι θα γίνει σχεδόν αδύνατη
».

NΕΛ: Ζητάει από το κράτος τα οφειλόμενα για να "μην δέσει" τα πλοία της

Την άμεση καταβολή των χρημάτων, που οφείλονται από μισθώματα εκτέλεσης δρομολογίων στις άγονες γραμμές και ανέρχονται σε εκατομμύρια ευρώ, ζητάει η ΝΕΛ από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας προκειμένου να μπορέσει να προμηθευτεί καύσιμα και να μη «δέσει» τα πλοία της από thn Tετάρτη 13 Ιουνίου.

Η ΝΕΛ, σύμφωνα με πληροφορίες του Μarinews.gr, έστειλε εξώδικο στο υπουργείο ζητώντας τα χρήματά της.

Όπως δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της NEΛ Γιάννης Αβραντίνης, οι οφειλές από το υπουργείο Ανάπτυξης προς τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και τη θυγατρική της εταιρεία «Σι-Λίνγκ Φέρρις» από πέρυσι τον Οκτώβριο για την εκτέλεση δρομολογίων άγονων γραμμών, ξεπερνούν τα 8.800.000 ευρώ.

Ο κ. Αβραντίνης επεσήμανε ότι η εταιρεία θα προχωρήσει σε επίσχεση υπηρεσιών η οποία επίδοθηκε με εξώδικο στον υπηρεσιακό υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Γιάννη Στουρνάρα σήμερα το απόγευμα.

Επιπλέον δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τα πλοία της NEΛ από αύριο να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν τα δρομολόγια άγονων γραμμών, καθώς καμία εταιρεία πετρελαιοειδών δεν δίνει επί πιστώσει καύσιμα ενώ οι τράπεζες δεν διευκολύνουν τις εταιρείες με νέα δάνεια.