Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Secret panel can put Americans on "kill list'


(Reuters) - American militants like Anwar al-Awlaki are placed on a kill or capture list by a secretive panel of senior government officials, which then informs the president of its decisions, according to officials.
There is no public record of the operations or decisions of the panel, which is a subset of the White House's National Security Council, several current and former officials said. Neither is there any law establishing its existence or setting out the rules by which it is supposed to operate.
The panel was behind the decision to add Awlaki, a U.S.-born militant preacher with alleged al Qaeda connections, to the target list. He was killed by a CIA drone strike in Yemen late last month.
The role of the president in ordering or ratifying a decision to target a citizen is fuzzy. White House spokesman Tommy Vietor declined to discuss anything about the process.
Current and former officials said that to the best of their knowledge, Awlaki, who the White House said was a key figure in al Qaeda in the Arabian Peninsula, al Qaeda's Yemen-based affiliate, had been the only American put on a government list targeting people for capture or death due to their alleged involvement with militants.
The White House is portraying the killing of Awlaki as a demonstration of President Barack Obama's toughness toward militants who threaten the United States. But the process that led to Awlaki's killing has drawn fierce criticism from both the political left and right.
In an ironic turn, Obama, who ran for president denouncing predecessor George W. Bush's expansive use of executive power in his "war on terrorism," is being attacked in some quarters for using similar tactics. They include secret legal justifications and undisclosed intelligence assessments.
Liberals criticized the drone attack on an American citizen as extra-judicial murder.
Conservatives criticized Obama for refusing to release a Justice Department legal opinion that reportedly justified killing Awlaki. They accuse Obama of hypocrisy, noting his administration insisted on publishing Bush-era administration legal memos justifying the use of interrogation techniques many equate with torture, but refused to make public its rationale for killing a citizen without due process.
Some details about how the administration went about targeting Awlaki emerged on Tuesday when the top Democrat on the House Intelligence Committee, Representative Dutch Ruppersberger, was asked by reporters about the killing.
The process involves "going through the National Security Council, then it eventually goes to the president, but the National Security Council does the investigation, they have lawyers, they review, they look at the situation, you have input from the military, and also, we make sure that we follow international law," Ruppersberger said.
LAWYERS CONSULTED
Other officials said the role of the president in the process was murkier than what Ruppersberger described.
They said targeting recommendations are drawn up by a committee of mid-level National Security Council and agency officials. Their recommendations are then sent to the panel of NSC "principals," meaning Cabinet secretaries and intelligence unit chiefs, for approval. The panel of principals could have different memberships when considering different operational issues, they said.
The officials insisted on anonymity to discuss sensitive information.
They confirmed that lawyers, including those in the Justice Department, were consulted before Awlaki's name was added to the target list.
Two principal legal theories were advanced, an official said: first, that the actions were permitted by Congress when it authorized the use of military forces against militants in the wake of the attacks of September 11, 2001; and they are permitted under international law if a country is defending itself.
Several officials said that when Awlaki became the first American put on the target list, Obama was not required personally to approve the targeting of a person. But one official said Obama would be notified of the principals' decision. If he objected, the decision would be nullified, the official said.
A former official said one of the reasons for making senior officials principally responsible for nominating Americans for the target list was to "protect" the president.
Officials confirmed that a second American, Samir Khan, was killed in the drone attack that killed Awlaki. Khan had served as editor of Inspire, a glossy English-language magazine used by AQAP as a propaganda and recruitment vehicle.
But rather than being specifically targeted by drone operators, Khan was in the wrong place at the wrong time, officials said. Ruppersberger appeared to confirm that, saying Khan's death was "collateral," meaning he was not an intentional target of the drone strike.
When the name of a foreign, rather than American, militant is added to targeting lists, the decision is made within the intelligence community and normally does not require approval by high-level NSC officials.
'FROM INSPIRATIONAL TO OPERATIONAL'
Officials said Awlaki, whose fierce sermons were widely circulated on English-language militant websites, was targeted because Washington accumulated information his role in AQAP had gone "from inspirational to operational." That meant that instead of just propagandizing in favor of al Qaeda objectives, Awlaki allegedly began to participate directly in plots against American targets.
"Let me underscore, Awlaki is no mere messenger but someone integrally involved in lethal terrorist activities," Daniel Benjamin, top counterterrorism official at the State Department, warned last spring.
The Obama administration has not made public an accounting of the classified evidence that Awlaki was operationally involved in planning terrorist attacks.
But officials acknowledged that some of the intelligence purporting to show Awlaki's hands-on role in plotting attacks was patchy.
For instance, one plot in which authorities have said Awlaki was involved Nigerian-born Umar Farouk Abdulmutallab, accused of trying to blow up a Detroit-bound U.S. airliner on Christmas Day 2009 with a bomb hidden in his underpants.
There is no doubt Abdulmutallab was an admirer or follower of Awlaki, since he admitted that to U.S. investigators. When he appeared in a Detroit courtroom earlier this week for the start of his trial on bomb-plot charges, he proclaimed, "Anwar is alive."
But at the time the White House was considering putting Awlaki on the U.S. target list, intelligence connecting Awlaki specifically to Abdulmutallab and his alleged bomb plot was partial. Officials said at the time the United States had voice intercepts involving a phone known to have been used by Awlaki and someone who they believed, but were not positive, was Abdulmutallab.
Awlaki was also implicated in a case in which a British Airways employee was imprisoned for plotting to blow up a U.S.-bound plane. E-mails retrieved by authorities from the employee's computer showed what an investigator described as " operational contact" between Britain and Yemen.
Authorities believe the contacts were mainly between the U.K.-based suspect and his brother. But there was a strong suspicion Awlaki was at the brother's side when the messages were dispatched. British media reported that in one message, the person on the Yemeni end supposedly said, "Our highest priority is the US ... With the people you have, is it possible to get a package or a person with a package on board a flight heading to the US?"
U.S. officials contrast intelligence suggesting Awlaki's involvement in specific plots with the activities of Adam Gadahn, an American citizen who became a principal English-language propagandist for the core al Qaeda network formerly led by Osama bin Laden.
While Gadahn appeared in angry videos calling for attacks on the United States, officials said he had not been specifically targeted for capture or killing by U.S. forces because he was regarded as a loudmouth not directly involved in plotting attacks.

ΜΚΟ: Το "μακρύ χέρι" των ΗΠΑ σε Ελλάδα και Αν. Ευρώπη

Τελικά κάτι περισσότερο γνώριζε ο πρωθυπουργός της Ρωσίας όταν πριν από τέσσερις εβδομάδες κατηγορούσε ευθέως τις ΗΠΑ ότι υποστηρίζουν στοιχεία εντός της Ρωσίας που επιθυμούν την πρόκληση ταραχών, δίνοντας έτσι ένα ψυχροπολεμικό κλίμα στις σχέσεις των δύο κρατών.

Η επιβεβαίωση των καταγγελιών του Ρώσου πρωθυπουργού έρχεται από τα....
πλέον επίσημα χείλη της αμερικανικής κυβέρνησης και πιο συγκεκριμένα από τον υφυπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Philip H. Gordon, ο οποίος μιλώντας στις 14 Δεκεμβρίου του 2011 στα μέλη της Γερουσίας Διεθνών Σχέσεων της Αμερικανικής Γερουσίας (http://london.usembassy.gov/europe024.html) δήλωσε ξεκάθαρα ότι οι ΗΠΑ έχουν δαπανήσει από το 2009 μέχρι και φέτος 160 εκατ. δολάρια για υποστήριξη προγραμμάτων στη Ρωσία, όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, το κράτος δικαίου, την καταπολέμηση της διαφθοράς, για την κοινωνία των πολιτών, των ανεξάρτητων ΜΜΕ, της χρηστής διακυβέρνησης και τις δημοκρατικές πολιτικές διαδικασίες.

Όπως δήλωσε ο Αμερικανός υφυπουργός «Πρόσφατα, η χρηματοδότηση των ΗΠΑ χρησιμοποιήθηκε για την υποστήριξη ανεξάρτητης παρακολούθησης των εκλογών στη Δούμα. Είμαστε ευγνώμονες που υπάρχει μια σειρά διαβουλεύσεων με το Κογκρέσο σε μια τόσο δύσκολη οικονομική περίοδο και έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να συνεχίσουμε την προσπάθεια δημιουργίας ενός ταμείου για την υποστήριξη Ρωσικών ΜΚΟ για μια πιο “ανοιχτή” κοινωνία».

Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του ο Αμερικανός υφυπουργός ανέφερε στα μέλη της Επιτροπής ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ συζητά αυτή την περίοδο με το Κογκρέσο την δημιουργία ενός νέου χρηματοδοτικού πακέτου για την υποστήριξη ρωσικών ΜΚΟ οι οποίες θα έχουν ως αποστολή τους την προώθηση μία πιο πλουραλιστική και πιο "ανοικτή" κοινωνία. Η χρηματοδότηση του νέου αυτού προγράμματος θα προέρθει από τα κονδύλια της αμερικανικής επενδυτικής βοήθειας προς την Ρωσία.

Υπενθυμίζεται που κατά τις πρόσφατες εκλογές στην Ρωσία όπου ο Β. Πούτιν είχε γίνει στόχος της δυσαρέσκειας μερικών εκατοντάδων Ρώσων διαδηλωτών του κόμματος "Γιαμπλόκο", είχε καταγγείλει ότι οι διαδηλωτές παίζουν παιχνίδια ξένων συμφερόντων. «Είμαστε όλοι ενήλικες εδώ και καταλαβαίνουμε ότι κάποιοι από τους διοργανωτές ενεργούν σύμφωνα με ένα γνωστό σενάριο και τα δικά τους μισθοφορικά πολιτικά συμφέροντα».

Απόδειξη δε της σοβαρότητας με την οποία η ρωσική ηγεσία χειρίστηκε τις διαδηλώσεις ήταν η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μεταξύ της πολιτικής ρωσικής ηγεσίας και τα μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας της χώρας, με αντικείμενο την αναχαίτιση της διείσδυσης ξένων στοιχείων μεταξύ των διαδηλωτών.

Στην σύσκεψη είχαν συμμετάσχει οι υπουργοί Εσωτερικών και Άμυνας, ο επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας (FSB) και επικεφαλής των υπηρεσιών πληροφοριών. Στόχος της συνάντησης ήταν να αποφασιστεί με ποιο τρόπο μπορούν να αντιμετωπιστούν οι διαδηλώσεις.

Μετά από όλες αυτές τις αποκαλύψεις δημιουργείται το εξής ερωτηματικό για την Ελλάδα. Με ποια λογική ιδρύθηκαν στην Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια δεκάδες ΜΚΟ με περίεργες δραστηριότητες, όπως οι συνεχόμενες καταγγελίες της Ελλάδας στα διεθνή Fora για θέματα που άπτονται την εθνική ασφάλεια και την δημόσια τάξη ;

Από πού χρηματοδοτούνται αυτές οι ΜΚΟ οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις έχουν δείξει μηδενικό έργο αναφορικά με το αντικείμενο τους και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι οργανώσεις βιτρίνα ; Ποια άτομα καλύπτονται πίσω από αρκετές ΜΚΟ με περίεργες δραστηριότητες και τελικά ποιος ελέγχει από πού χρηματοδοτούνται και ποια συμφέροντα βρίσκονται πίσω από αρκετές ελληνικές ΜΚΟ με «ενδιαφέρον» έργο. 

Η αμερικανική ομολογία από τα πλέον επίσημα χείλη για χρηματοδότηση ρωσικών ΜΚΟ και λοιπών ρωσικών οργανώσεων που προωθούν την «ανοικτή» κοινωνία και την καταπολέμηση της διαφθοράς και άλλες «ωραίες ευγενείς ιδέες» φέρνουν στην επιφάνεια μία παλιά συνέντευξη του George Soros στο CNN όπου είχε εκμυστηρευτεί ότι χάρις στις αντίστοιχες οργανώσεις που είχε ιδρύσει σε χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλόκ κατάφερε να διαβρώσει τα καθεστώτα και συνέβαλε στην τελική πτώση τους (Hungarian-born investor and philanthropist George Soros pumped hundreds of millions of dollars into foundations in Eastern Europe dedicated to promoting the idea of the "open society" and challenging the region's Soviet-backed regimes. Since then his Open Society Institute has evolved into a network of foundations and offices working in over 60 countries. Here, writing exclusively for CNN.com, he describes how the work of his foundations ultimately contributed to the collapse of communism)(http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/07/27/aoc.soros.opensociety/index.html).

Μήπως τελικά επιβεβαιώνονται οι αναλυτές που προσδιορίζουν τις ΜΚΟ ως το σύγχρονο «Δούρειο Ίππο» των κοινωνιών ; 

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Εντόπισαν πολυβόλα από ΗΠΑ στον Ελ. Βενιζέλο – Τρομοκρατία Made in USA.

Πολυβόλα βρέθηκαν στο Ελευθέριος Βενιζέλος και ήδη επικρατεί αναστάτωση στα κεντρικά γραφεία της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας από την ανεύρεση του οπλοστασίου στο Αεροδρόμιο που προέρχονταν από τις ΗΠΑ. Οι αστυνομικοί ανακάλυψαν σε χάρτινα κιβώτια διάφορα τμήματα υποπολυβόλων και πιστολιών 9mm, τα οποία θα έμπαιναν στη χώρα μας παράνομα με εμπορική πτήση. Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. ερευνούν με απόλυτη μυστικότητα την πιθανότητα να εμπλέκονται στην εισαγωγή όπλων ελληνικές τρομοκρατικές οργανώσεις, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας “Το Βήμα της Κυριακής”.
Ήδη, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες της εφημερίδας. Στο μικροσκόπιο έχουν μπει άτομα από την Ελλάδα, ενώ το ενδιαφέρον στρέφεται σε 2 γυναίκες που  εμφανίζονται ως παραλήπτες.
Το φορτίο εντοπίστηκε κατά τον έλεγχο της Cargo που μόλις είχε αφιχθεί στο Αεροδρόμιο προερχόμενη από τις ΗΠΑ. Ως αποστολέας του δέματος εμφανίζεται μία αμερικανική εταιρία και παραλήπτες 2 γυναίκες που διαμένουν στη Γλυφάδα και Καλλιθέα αντίστοιχα.
Αμέσως κλήθηκαν επιτόπου να ελέγξουν τα δέματα οι αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με κλείστρα, κάννες, και σειρά άλλων υποπολυβόλων. Ανησυχία εκφράζουν πλέον μέλη της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.

Από το Εθνικά Θέματα.

Λεηλασία: Πούλησαν 4 Airbus αξίας 660 εκατ. ευρώ 124 εκατ. ενώ τα ήθελε η ΠΑ!


Η τελευταία ευκαιρία για να αποκτήσει η Πολεμική Αεροπορία αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού με εξαιρετικά χαμηλό κόστος, χάθηκε πριν μερικές ημέρες όταν «αντί πινακίου φακής» ( οι πληροφορίες του defencenet.gr  αναφέρουν 31 εκατ. ευρώ ή 40,4 εκατ. δολάρια το ένα) πουλήθηκαν τα τέσσερα Airbus Α340-300 της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, τα οποία η Π.Α. προ διετίας σκόπευε να τα μετατρέψει σε αεροσκάφη-τάνκερ, σε μια μυστηριώδη αμερικανική εταιρεία με την επωνυμία Apollo Aviation Group.

Το κόστος της πώλησης των τεσσάρων αεροσκαφών είναι κυριολεκτικά εξευτελιστικό καθώς και τα τέσσερα, σχεδόν καινούρια, πουλήθηκαν αντί 124 εκατ. ευρώ όταν τα νέας παργωγής κοστίζουν 164 εκατ. ευρώ η μονάδα και πρόσφατα πουλήθηκαν μεταχιερισμένα αεροσκάφη της ίδιας σειράς αντί 80 εκα. Ευρώ το ένα!
Μυστήριο καλύπτει και το γιατί η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων,  την ρποπαραμονή των Χριστουγέννων 23 Δεκεμβρίου αποφάσισε τέτοια πώληση. Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, καθώς και οι υπουργοί Μ. Χρυσοχοΐδης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Μ. Βορίδης και Γ. Κουτρουμάνης. Το τίμημα της πώλησης δεν ανακοινώθηκε … ποτέ! Και πώς να ανακοινωθεί όταν με τέτοιο τίμημα καλύτερα να μιλάμε για λεηλασία, παρά για πώληση.
Πηγή της Π.Α. ανέφερε στο defencenet.gr ότι «Τα τέσσερα Αirbus με το 15% του κόστους ενός αεροσκάφους Α330 MRTT θα έδιναν πρωτόγνωρες ικανότητες δράσης στην Π.α. στην Α.Μεσόγειο και θα ισορροπούσαν την τουρκική υπεροχή στο τομέα συνεχούς παραμονής τις περιοχές ενδιαφέροντος σε αποστολές CAΡ που έχει λόγω των αεροσκαφών-τάνκερ που διαθέτει".
Τα αεροσκάφη πουλήθηκαν είναι στην ουσία πανομοιότυπα με το αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού Α330 MRTT το οποίο θεωρείται σήμερα το κορυφαίο αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού στο κόσμο.
Η μετατροπή του Α340 σε αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού, αν και δεν υπάρχει προς το παρόν αεροσκάφος του τύπου πιστοποιημένο για το ρόλο, μπορεί όμως να ακολουθήσει την πεπατημένη του πανομοιότυπου A330 MRTT (KC 30B) μειώνοντας έτσι κατά πολύ το κόστος της πιστοποίησής του.
Οι αρχικοί υπολογισμοί αναφέρουν ότι οι εργασίες μετατροπής, η ολοκλήρωση και η πιστοποίηση, εργασίες που μπορούν να εκτελεστούν στο σύνολό τους στην ΕΑΒ, κοστίζουν ανά αεροσκάφος το 1/6 από αυτό που θα στοίχιζε ένα καινούριο A330 MRTT!
Πριν από 27 χρόνια η Πολεμική Αεροπορία απώλεσε μία σπάνια ευκαιρία να αποκτήσει έναντι ανάλογου τιμήματος αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, όταν «έναντι πινακίου φακής» πούλησε στο Ισραήλ τα παρωχημένης τεχνολογίας συγκριτικά με τα Α 340, Boeing Β-707 της ΟΑ. Τα αεροσκάφη πουλήθηκαν στο Ισραήλ και εκεί με μικρό κόστος μετατράπηκαν σε εναέρια τάνκερ!
Τώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται…

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr