Ο Βουλευτής και εκπρόσωπος τύπου τού ΛάΟΣ Κ. Αϊβαλιώτης, ο οποίος επι μία δεκαετία εξαπατούσε διαρκώς, μέ πλαστά έγγραφα τις Στρατιωτικές Αρχές γιά να αποφύγει την στράτευσή του ή στην χειρότερη γιά αυτον περίπτωση να υπηρετήσει μονο 45 ημέρες, – όπερ και επέτυχε χάρις στον αλήστου μνήμης τ. Πρόεδρο της Βουλής Δ.Σιούφα -, είναι πλέον στα χέρια της Δικαιοσύνης και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας…!!!
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012
Putin Confidant: Israel Will Push U.S. Into Iran Attack
Kurt Nimmo, Infowars.com, January 13, 2012
The head of the Kremlin’s Security Council, Nikolai Patrushev, has told the Interfax news agency Russia fears Israel will push the United States into attacking Iran.
Nikolai Patrushev.
“There is a likelihood of military escalation of the conflict, towards which Israel is pushing the Americans,” said Patrushev, a Vladimir Putin confidant.
“It cannot be ruled out that the Iranians will be able to carry out their threat to shut exports of Saudi oil through the Strait of Hormuz if faced with military actions against them.”
A Harvard and MIT study conducted in 2008 stated that Iran has significant littoral warfare capabilities, including mines, antiship cruise missiles, and land-based air defense. It would be able to close down the Strait of Hormuz for a month or more and inflict significant economic damage.
A closure would result in Brent crude prices spiking to between $150 to $200 per barrel and would trigger the release of strategic IEA reserves.
Ατέρμονης Υποτέλειας Συνέχεια: "Σκότωσαν" (και) τον South Stream!
Με μία κοινή (για πρώτη φορά...) ανακοίνωση πριν λίγο των υπουργείων Εξωτερικών και Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, η κυβέρνηση του Λ.Παπαδήμου, ακύρωσε ένα από τα μεγαλύτερα Εθνικά επιτεύγματα των κυβερνήσεων Καραμανλή, την ενεργειακή πολιτική των αγωγών: Μετά από το σαμποτάρισμα του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη από την κυβέρνηση του Γ.Παπανδρέου, με μια απλή ανακοίνωση έβαλαν "ταφόπλακα" και στην ελληνική συμμετοχή στον South Stream!
Στην πρωτοφανή κοινή ανακοίνωση περιγράφεται ως μοναδική "προτεραιότητα ο αγωγός ITGI" – ο οποίος ξεκινά από το Αζερμπαϊτζάν και μέσω Τουρκίας και Ελλάδος καταλήγει στην Ιταλία- αλλά η ουσία της ανακοίνωσης βρίσκεται στην κατάληξή της:
Εμπλοκή στις συνομιλίες για το PSI+
Εμπλοκή σημειώνεται, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, στις συνομιλίες για την υπογραφή του PSI+. Οι συνομιλίες μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και του επικεφαλής του IIF κ. Τσαρλς Νταλάρα διακόπηκαν και θα συνεχισθούν, κατά πάσα πιθανότητα, την Τετάρτη. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κύρια εμπλοκή σημειώθηκε στο επιτόκιο με το οποίο θα υλοποιηθεί η συμφωνία.
Τι άλλο θα ακούσουμε... Η αναγραφή του θρησκεύματος στα απολυτήρια τους ενόχλησε τώρα!!!
Εξηγήσεις από την Ελλάδα θα ζητήσει η Κομισιόν σχετικά με την αναγραφή του θρησκεύματος στους απολυτήριους τίτλους σπουδών, καθώς αυτή η πρακτική προσκρούει σε κοινοτική οδηγία η οποία απαγορεύει την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, περιλαμβανομένων των θρησκευτικών ή φιλοσοφικών πεποιθήσεων.
Το ζήτημα ανακινήθηκε ύστερα από ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ν. Χουντή προς την αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδια Επίτροπο της ΕΕ για θέματα δικαιοσύνης, θεμελιωδών δικαιωμάτων και ιθαγένειας κυρία Βίβιαν Ρέντινγκστην οποία γνωστοποίησε ότι στους απολυτήριους τίτλους που απονέμουν τα Γυμνάσια και Λύκεια στην Ελλάδα περιλαμβάνεται υποχρεωτικά και η αναγραφή του θρησκεύματος του μαθητή ή της μαθήτριας.
Economist: "Η μεγάλη φυγή των Αλβανών από την Ελλάδα"
Άρθρο που θα δημοσιευτεί στις 14 Ιανουαρίου στην έντυπη έκδοση του Economist και έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του, αναφέρεται στο κύμα φυγής των Αλβανών μεταναστών από την Ελλάδα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Στην αρχή του άρθρου, σύμφωνα με το newpost.gr, περιγράφεται μία σκηνή έξω από ένα σχολείο της Θεσσαλονίκης όπου οι μαθητές τελειώνουν το μάθημά τους, ενώ οι γονείς τους περιμένουν. Οι γονείς μιλούν αλβανικά, αλλά τα παιδιά του δημοτικού αν και είναι αλβανικής καταγωγής μιλούν μόνο ελληνικά και δεν έχουν πάει ποτέ στην πατρίδα τους. Τώρα όμως θα πρέπει να πάνε στην Αλβανία γιατί οι γονείς τους αναγκάζονται να επιστρέψουν λόγω των αντίξοων οικονομικών συνθηκών στην Ελλάδα.
Η τελευταία απογραφή στην Αλβανία, σύμφωνα με το άρθρο, έδειξε ότι ο πληθυσμός έχει μειωθεί κατά 7,7% μέσα σε μια δεκαετία και πως περίπου 1,4 εκατομμύρια Αλβανοί έχουν μεταναστεύσει στην Ελλάδα, μέσα στα τελευταία 20 χρόνια.
Τώρα όμως το «φάντασμα» της ανεργίας αναγκάζει τους Αλβανούς να επιστρέψουν στη πατρίδα τους. Το άρθρο αναφέρει ότι δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία που να καταγράφουν πόσοι Αλβανοί επαναπατρίστηκαν και οι αρχές της Αλβανίας ισχυρίζονται ότι είναι πολύ λίγοι.
Ωστόσο όπως αναφέρει το άρθρο πολλοί είναι οι Αλβανοί που σκέφτονται την επιστροφή και ακόμα περισσότεροι έχουν ήδη φροντίσει να βγάλουν τα χρήματά τους από τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελλάδα και να τα μεταφέρουν στην Αλβανία.
Τέλος, στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά και στη μεταφορά επιχειρήσεων από την Ελλάδα στην Αλβανία, επισημαίνοντας ωστόσο πως οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες στη σύγχρονη Αλβανία παραμένουν εξαιρετικά δύσκολες.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ισραήλ: "Πυρηνικά όπλα θα έχει το Ιράν εντός του 2012"
Υπόγεια ιρανική δοκιμή με πυρηνική βόμβα ισχύος 1 κιλοτόνου μέχρι το τέλος του 2012 προβλέπει το ισραηλινό DEBKAfile σύμφωνα με πληροφορίες από το Ιράν. Η δοκιμή θα είναι παρεμφερής με αυτή που πραγματοποίησε η Β. Κορέα το 2006. Οι υπόγειες εγκαταστάσεις είναι υπο κατασκευή αυτή την περίοδο στην περιοχή Qom. Όλα τα μέχρι στιγμής μέτρα που έχουν ληφθεί για την ακύρωση του ιρανικού πυρηνικού προγράμματος δεν είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με μία μελέτη η οποία προετοιμάστηκε από το ισραηλινό Institute for National Security Studies (INSS) του πανεπιστημίου του Tel Aviv η επόμενη ημέρα ενός Ιράν με πυρηνικά θα βρεί το Ισραήλ να αποδέχεται αυτή την κατάσταση και τις ΗΠΑ να προσφέρουν στην κυβέρνηση του Ισραήλ μία αμυντική συνθήκη πιέζοντας το Ισραήλ να μην κινηθεί στρατιωτικά κατά του Ιράν.
Η οικονομική κρίση «δένει» και τα επιβατηγά πλοία
Στα δέκα ανέρχονται τα συμβατικά επιβατηγά πλοία της ακτοπλοΐας που είτε έχουν τεθεί σε ακινησία είτε σε «παρατεταμένη ακινησία» το τελευταίο τρίμηνο, χωρίς να υπολογίζονται τα πλοία που αξιοποιώντας την ετήσια ακινησία τους, την εξαντλούν όλη.
Πρόκειται για πλοία όπως το «Blue Star II» ή τα «Kriti I» και «Kriti II» που ασκούσαν μέχρι πρότινος σημαντικό έργο στην ακτοπλοΐα και τέθηκαν ουσιαστικά εκτός δρομολογίων λόγω υψηλού κόστους λειτουργίας.
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες πραγματοποιούν πλέον τα απολύτως απαραίτητα δρομολόγια και στο πλαίσιο αυτό το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται νέο κύμα αιτήσεων ακύρωσης δρομολογίων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, η εταιρεία δρομολογεί σε ετήσια βάση ένα πλοίο σε συγκεκριμένη γραμμή δηλώνοντας και τα δρομολόγια που αυτό θα κάνει. Στο πλαίσιο λοιπόν της νομοθεσίας μπορεί να ζητήσει είτε την αποδρομολόγηση του πλοίου είτε τον περιορισμό των δρομολογίων.
Όσον αφορά το Νομό Σάμου, οι φετινές επιλογές μας θα είναι ή το Ιεράπετρα (ΑΝΕΚ) ή το European Express (ΝΕΛ).
Σημειωτέον, ότι και οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν τρομακτικά οικονομικά προβλήματα και δεν είναι σε θέση να κάνουν μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς!
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση
Πρόκειται για πλοία όπως το «Blue Star II» ή τα «Kriti I» και «Kriti II» που ασκούσαν μέχρι πρότινος σημαντικό έργο στην ακτοπλοΐα και τέθηκαν ουσιαστικά εκτός δρομολογίων λόγω υψηλού κόστους λειτουργίας.
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες πραγματοποιούν πλέον τα απολύτως απαραίτητα δρομολόγια και στο πλαίσιο αυτό το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται νέο κύμα αιτήσεων ακύρωσης δρομολογίων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, η εταιρεία δρομολογεί σε ετήσια βάση ένα πλοίο σε συγκεκριμένη γραμμή δηλώνοντας και τα δρομολόγια που αυτό θα κάνει. Στο πλαίσιο λοιπόν της νομοθεσίας μπορεί να ζητήσει είτε την αποδρομολόγηση του πλοίου είτε τον περιορισμό των δρομολογίων.
Όσον αφορά το Νομό Σάμου, οι φετινές επιλογές μας θα είναι ή το Ιεράπετρα (ΑΝΕΚ) ή το European Express (ΝΕΛ).
Σημειωτέον, ότι και οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν τρομακτικά οικονομικά προβλήματα και δεν είναι σε θέση να κάνουν μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς!
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)