Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Για το έγκλημα, "δεν υπάρχει καλή ή κακή διαφήμιση, υπάρχει μόνο διαφήμιση"

Η υποκρισία παντού γύρω μας σε όλο της το μεγαλείο. Σε ζώνες με υποτιθέμενη σήμανση τηλεθέασης για παιδιά, περιγράφονται γλαφυρά από εκπομπές "σχολιαστών τής επικαιρότητας" και δελτία ειδήσεων, όλες οι λεπτομέρειες εις τύπον manual των παράνομων συμπεριφορών σεξουαλικής εκμετάλλευσης και των βίαιων και σεξουαλικών εγκλημάτων, όταν ακόμα και στις δίκες αυτών των εγκλημάτων οι δικαστές ζητούν από το κοινό να αποχωρήσει από την δικαστική αίθουσα. Και μετά, το βράδυ, η σήμανση αλλάζει και δείχνει ότι ταινίες που τα περιέχουν όλα αυτά είναι για 12 και 16 ενώ για άλλες που δεν έχουν τέτοιες σκηνές είναι για 18+ γιατί περιέχουν "απρεπή εκφορά λόγου"! Κλαυσίγελος.

Ταυτόχρονα, οι διάφορες πλατφόρμες, στις οποίες αναφέρεται ο διακεκριμένος δημοσιογράφος Γιώργος Σαχίνης στο neakriti.gr,  (και παροτρύνω όλους σας να διαβάσετε)
που αναμεταδίδουν και βγάζουν πακτωλό χρημάτων από την αναπαραγωγή π.χ. σεξουαλικών εγκλημάτων, ξαναβιάζοντας ψυχές και σώματα, και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, παραμένουν στο ακαταδίωκτο (το οποίο είναι τής μόδας εδώ που τα λέμε). 

Είναι σαν να εκπαιδεύουμε τα ανήλικα και εύθραστα παιδιά μας να αποφεύγουν τα βαριά εγκλήματα, τις απάνθρωπες συμπεριφορές, τις ανθρωποκτονίες παντός τύπου και φύλου, τις παιδεραστίες, την σεξουαλική εκμετάλλευση, με το να τα αφήνουμε να εκτίθενται σε όλες τους αναλυτικούς τρόπους διεξαγωγής τους που σοκάρουν και ανακατεύουν ακόμα και τους ενήλικες. 

Μήπως έτσι τα αφήνουμε να εξοικειωθούν γρηγορότερα στην απάθεια, (αλλά και σε αυτές ...